Apre a Sinnai lo Sportello della lingua sarda – Portalitu de sa lìngua sarda, voluto dalla Città Metropolitana di Cagliari e nato con l’obiettivo di promuovere l’uso della lingua sarda in ogni ambito, tradurre atti comunali, collaborare con scuole, associazioni e altri istituti di formazione presenti nel territorio e con i singoli cittadini.
Lo Sportello sarà aperto il lunedì dalle 16:00 alle 19:00 e il mercoledì dalle 08:00 alle 14:00.
Per le restrizioni dovute all’emergenza sanitaria da Covid-19, per il momento le attività saranno svolte in smartworking. Per comuncare con l’operatore di sportello si potrà inviare una mail all’indirizzo sportellolinguasarda2@gmail.com
************************
Oberit in Sinnia su Portalitu de sa Lìngua Sarda, apariciau de sa Tzitadi Metropolitana de Casteddu e nàsciu cun is tareas de promovi s’impreu de sa lìngua sarda in calisisiat logu, furriai in sardu is àutus comunalis, traballai in paris cun is scolas, is assòtzius e totus is logus de imparamentu chi ddoi funt in su territòriu e cun totus is tzitadinus.
Su Portalitu at a essi obertu su lunis de is cuàturu a is seti de a merì (16:00 -19:00) e su mèrcuris de is otu de mengianu finsas a is duas (08:00 – 14:00).
Po mori de is strinturas ocasionadas de s’emergèntzia sanitària de Covid-19, po imoi is atividadis s’ant a fai in smartworking. Po chistionai cun s’operadori de su portalitu s’at a podi imbiai una mail a s’indiritzu sportellolinguasarda2@gmail.com